avatar Ten blog rowerowy prowadzi granicho-bez-4 z miasteczka Paniówki. Mam przejechane 155613.19 kilometrów w tym 15913.86 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.71 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy granicho-bez-4.bikestats.pl

To był dzień. Przed spotkaniem

Sobota, 1 grudnia 2007 · dodano: 01.12.2007 | Komentarze 3

To był dzień. Przed spotkaniem klasowym dla poprawy wizerunku zaliczyłem dobrą setkę. Po raz trzeci i nie ostatni w tym roku byłem na Górze Świętej Anny. Błogosławieństwa w życiu nigdy nie ma za dużo. Tym razem Annaberg zdobyty od północy. Tak ciężko jeszcze nigdy nie było. Prawdziwa masakra na ostatnich kilku kilometrach bo pod wiatr i pod górę, a na blacie 10 km/h. Za długo na szczycie nie mogłem gościć bo na 18 do Holendra na spotkanie z kolegami z Liceum. Nawet na spotkaniach klasowych nie wolno marnować czasu. Agitacja do Leonteamu była pełna. Na efekty musimy poczekać do wiosny. Zresztą zobaczcie na fotkę. Baśka, czyli ta blondi obok mnie śmiga CZTERY TYSIĄCE kilometrów rocznie. Często można ją spotkać nad Zalewem Rybnickim w Wesołej Kobyłce. Jeszcze nigdy z babami tyle nie gadałem o rowerach. Szok. Nadchodzą wspaniałe bikerskie dni.

granicho-bez-4
| 09:11 wtorek, 4 grudnia 2007 | linkuj Myślę, że Danka, Baśka i Iza pociągną do drużyny następne. Obserwując Irkę jestem przekonany, ze nie opuści już żadnego wyjazdu. I po co mi te kwasy, skoro może być tak miło. E2rdzie, ogony wreszcie będą docenione.
e2rd | 22:12 poniedziałek, 3 grudnia 2007 | linkuj No,no!To można nazwać drugą odsłoną Leon teamu(po przemianach).Do tej klasy nie chodziłem,ale z tą klasą wyjazdu nie przepuszczę.Nawet mogę wyjść na marudera (i zamykać tyły)! :-))
benasek
| 13:38 niedziela, 2 grudnia 2007 | linkuj Szczesciarz, tez bym chcial sobie z taka Basia posmigac... ale pewnie by mi zdazyla uciec. Dales czadu z tymi kilometrami. Pozdrawiam.