avatar Ten blog rowerowy prowadzi granicho-bez-4 z miasteczka Paniówki. Mam przejechane 155613.19 kilometrów w tym 15913.86 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.71 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy granicho-bez-4.bikestats.pl

• Sprzęt unibike crossfire

tradycyjnie

Niedziela, 30 czerwca 2013 · dodano: 30.06.2013 | Komentarze 1

... w ostatnią niedzielę czerwca udaliśmy się na Górę Świętej Anny na pielgrzymkę mężczyzn. Do tej pory w ostatnich 10 latach nigdy nie padało. Na dodatek ten ziąb docierający aż do szpiku. Na Ankę dotarliśmy dosyć mocno zmoczeni. Po kawie i kołoczu z serem w domu pielgrzyma czterech najszybszych i najmiększych dostało polecenia natychmiastowego powrotu. Nasilający się wiatr w plecy to wyjątkowa okazja do wyśrubowania avałgiespidu. Zadanie wykonali, chociaż były obawy, że gdzieś po drodze złapią ich na suszarkę. A reszta wytrzymała mimo, że obiecane słonko nie wyszło. Duszak zaś mnie uratował. Tym razem mokrą kurtką. Najgorzej było klęknąć, a potem ruszyć po mszy w drogę powrotną. Już po kilku kilometrach wrócił smak na piwo. Kultowa knajpa i betony zaliczone! Dziadek z Przezchlebia tym razem się spóźnił, złapał kapcia.