avatar Ten blog rowerowy prowadzi granicho-bez-4 z miasteczka Paniówki. Mam przejechane 155577.99 kilometrów w tym 15913.86 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.71 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy granicho-bez-4.bikestats.pl

• Sprzęt author versus

zamiast Salmopolu

Środa, 1 maja 2013 · dodano: 01.05.2013 | Komentarze 1

... z dziewczynami na pętlę traningową. Majowy avgspeed już na pierwszym wyjeździe down. Wyjątkowo zimno, więc w czapce:) Najważniejsze, że Zośka zadowolona z atrakcji Sląskiego Ogrodu Botanicznego.

Mokre - Bujaków © granichobez4

Ps. Na trasie podczas zmagania się z wiatrem jadąc ulicą 15 Grudnia spotkałem Franka U. z wiecznych. Nadal udaje, że nie słyszy i nie widzi. Typowy ślonsky zawistny katolik nie jest w stanie wybaczyć nawet skradzionej gumki ze szkolnego piórnika.

Kategoria rodzinny wyjazd

granicho-bez-4
| 18:57 środa, 1 maja 2013 | linkuj 1. spotkanie? Odpowiedz
2013-05-01 18:58:15 | URL: #

Zobaczyłem dziś w sieci na blogu wpis kolegi który pisze o koledze.
"Na trasie podczas zmagania się z wiatrem jadąc ulicą 15 Grudnia spotkałem Franka U. z wiecznych. Nadal udaje, że nie słyszy i nie widzi. Typowy ślonsky zawistny katolik nie jest w stanie wybaczyć nawet skradzionej gumki ze szkolnego piórnika. "
Zostawię do oceny, nie mnie to oceniać ,ale ten pierwszy szczególnie w Piekarach deklaruje swój Śląski katolicyzm.

Gratuluję Janku czujności. Wszystkie gorole grilują już 5 dzień, a Ty mistrzu siedzisz w necie i czekasz:) Jesteś Wielki, zapraszam do Piekar.