avatar Ten blog rowerowy prowadzi granicho-bez-4 z miasteczka Paniówki. Mam przejechane 155613.19 kilometrów w tym 15913.86 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.71 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy granicho-bez-4.bikestats.pl

• Sprzęt author versus

nadleśnictwo Rudziniec

Niedziela, 28 kwietnia 2013 · dodano: 28.04.2013 | Komentarze 0

... i trochę dalej. Dziś w towarzystwie Jędrka, Zbyszka i Andrzeja zaliczyłem ponad 50 km intensywnej jazdy w terenie na azymut. W lasach nadleśnictwa Rudziniec warunki poównywalne do kultowych lasów w Rudach Raciborskich. Jędrek i Zbychu pojechali tylko dla mnie żebym znów nie płakał. Miętkie niestety zostały w domu:) Początek był trudny, musiałem przekonywać, że już za chwilkę przestanie moczyć, potem placioki i trochę błota w drodze do Kozłowa. Humory parabolicznie poprawiały się z każdym kielonkiem balsamu. Tradycja zachowana i płukanie gardła nastąpiło na moście, tym razem nad A4. W kultowej knajpie bikerów w Łączy byliśmy dwa razy. Zabrakło tylko pralinek. Za tydzień nadleśnictwo Lubliniec.