avatar Ten blog rowerowy prowadzi granicho-bez-4 z miasteczka Paniówki. Mam przejechane 157863.14 kilometrów w tym 15913.86 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.73 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy granicho-bez-4.bikestats.pl

• Sprzęt unibike viper

schronisko pod Równicą

Sobota, 10 listopada 2012 · dodano: 10.11.2012 | Komentarze 0

... tylko dla orłów.
Wspaniale nam się układa końcówka sezonu. Wrześnowe zaległości nadrobione. Po Pradziadzie postanowiliśmy jeszcze tej jesieni zdobyć Równicę. Brawa dla Jędrka za pomysł. Słowa uznania dla Andrzeja. Po szychcie też można. Sławek poprowadził nas wspaniałymi ścieżkami. Ttochę żal, że nie sfociłem pięknej ścieżki pod Warzyńcem. Zbyt karkołomny zjazd na jazdę jedną ręką. Wyjazd udany, byliśmy 20 minut przed odjazdem pociągu. Bilet z Ustronia do Tychów to tylko 14 zeta.
Cholernie ucieszył mnie pomysł Sławka. Na 29 calach przez Alpy do Rzymu:) Jeszcze info dla tych co zostali w domu w ciepłych laczach. Pierwsze zakończenie sezonu na ognisku w Mikulczycach za dwa lub trzy tygodnie.