avatar Ten blog rowerowy prowadzi granicho-bez-4 z miasteczka Paniówki. Mam przejechane 155613.19 kilometrów w tym 15913.86 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.71 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy granicho-bez-4.bikestats.pl

Barbórka.

Wtorek, 4 grudnia 2007 · dodano: 04.12.2007 | Komentarze 4

Barbórka. Dziś moje święto. Wszystkiego naj dla bikerów spod szyldu Barbary.

Przyznaję się bez bicia, chciałem Didżeja śmignąć w grudniowym rankingu. Dobrze, że już po trzech dniach doszedłem do wniosku, że taki żywot jest bez sensu, a skutki mogą być opłakane:
- portmanyj pusty przez te placioki i drale na kecie
- pusto kułkastla i nie wyniesione hasie
- pewnie łoszkrabiny na łobiod i hołda talyrzy do mycio
- choinka bez bombek i lampek
- zero gyszynków dla bombli
- łotcięty prond, woda i zablokowano telewizyjo bo kedy przeloć
- na grubie papiory na łopacie
- w konsekwencji ujek w domu na święta

Czasami warto mieć odwagę i przyznać się do porażek, nie dałem rady. Jeśli śnieg nie spadnie to przypuszczam, że 4000 km może nie wystarczyć w sylwka. Osobiście stawiam na Krakusa.

johanbiker | 19:03 środa, 5 grudnia 2007 | linkuj No coż,dużo by można napisać ale jak tradycja to tradycja pozdrawiam i zapraszam na wycieczkę pod najbardziej Śląski pomnik http://gryfo.republika.pl/barbara.html
Rafall
| 09:09 środa, 5 grudnia 2007 | linkuj Górnicze pozdrowienia z Torunia. Tu też są górnicy :), tyle że bagienni.
czesiek
| 20:24 wtorek, 4 grudnia 2007 | linkuj Dziękuję i wzajemnie. :)
Pozdrawiam - Czesiek
slavo
| 20:14 wtorek, 4 grudnia 2007 | linkuj najlepszego nate święto !