avatar Ten blog rowerowy prowadzi granicho-bez-4 z miasteczka Paniówki. Mam przejechane 155613.19 kilometrów w tym 15913.86 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.71 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy granicho-bez-4.bikestats.pl

Avg=31,75 km/h w jeździe godzinnej.

Niedziela, 28 października 2007 · dodano: 28.10.2007 | Komentarze 5

Na ten dzień czekałem ponad trzy lata. To miał być dowód, że nie wapnieję. W sierpniu ad. 2004 podczas urlopu w Sianożetach tylko wyrównałem poprzedni swój wynik 31.51 km/h. Dzisiejszy rekord osiągnąłem na rowerze górskim. Warunki do tego typu próby były idealne: temperatura powyżej 10 st. C. bezwietrznie i ta wilgoć unosząca się w powietrzu. Już wczoraj podczas pompowania powietrza do maksa byłem przekonany, że nadchodzi. Wynik zawdzięczam cudownemu nastrojowi w www.naszej-klasie.pl, a L-karnityna, witamina C, i magnez dodały tylko sił i wiary. Dobrze, że przede mną tydzień urlopu i słoneczne dni. Nie czuję zmęczenia, będzie próba na wysokości 32 km/h. Szkoda, że tak krótko się rozgrzewałem, ale chęć zrobienia wyniku wygrała z rozsądkien:) No i te 14 swiateł po drodze, ale lepszego asfaltu niż na drodze krajowej 44 w okolicy niet. Może nie powinienem tego pisać bo karygodne jest zaliczenie na czerwonym trzech zeber w ciągu godziny.
Po południu z żoną 17 km po okolicy. Zero bikerów.

Kategoria jazda godzinna

granicho-bez-4
| 09:29 poniedziałek, 29 października 2007 | linkuj kręcąć w okolicach sącza przejeżdżaliśmy przez Gołkowice, ala na Przechybę nie było czasu - czasu
jajacek
| 07:48 poniedziałek, 29 października 2007 | linkuj Gratuluję. Ja w tym roku w wieku 42 lat poprawiłem swój rekord średniej sprzed 16 lat na dystansie 60 km i wykręciłem 30,8 na rowerze trekingowym. Z kolei na 100km zrobiłem 27,5. Natomiast mój partner rowerowy w wieku 62 lat dołożył mi 5min na podjeździe 15 km z przewyższeniem 850m (podjazd z Gołkowic na górę Przechybę koło Starego Sącza). Obyśmy byli w takiej formie w jego wieku! Życzę zdrowia dalszych sukcesów i pozdrawiam.
slavo | 23:15 niedziela, 28 października 2007 | linkuj wydaje mi się że przez pewien czas miałeś doła , ale pewnie się myle ...
jeszcze raz gratki za wynik , hej!
granicho-bez-4
| 22:54 niedziela, 28 października 2007 | linkuj a kim byłem?
slavo | 17:42 niedziela, 28 października 2007 | linkuj GRATULACJE !!! widze że jesteś znowu sobą , wynik jest super,szczególnie jak na ten czs - to koniec sezonu przecie... ja sam takiej próby nigdy nie robiłem- trza bedzie spróbowac