avatar Ten blog rowerowy prowadzi granicho-bez-4 z miasteczka Paniówki. Mam przejechane 155613.19 kilometrów w tym 15913.86 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.71 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy granicho-bez-4.bikestats.pl

• Sprzęt author versus

prawie 100 km w terenie

Niedziela, 19 czerwca 2011 · dodano: 20.06.2011 | Komentarze 2

... a celem wyprawy Leonteamu był Kraków. Nie mam nastroju żeby się rozpisywać. Za dużo ostatnio z siebie daję, a najbliżsi niestety patrzą na mnie z byka. Postaram się kiedyś w przyszlości wrzucić tutaj trasę i kilka rewelacyjnych fotek.
Dzieki Dawid za przygotowanie wyśmienitej trasy, przez większość drogi byłem zgubiony:) Na twojej trasie było tak jak u Grabka, czy Golonki. Wjazd na asfalt, parę metrów uciechy i w lewo lub prawo w piach lub kamole. Wiola, jesteś mocna, masz dynamit w nogach. Nie odszczekałem na krakowskim rynku, bo tam nie dojechaliśmy. Udało nam się z językami w szprychach wskoczyć do wagonu bez Warsu. Szkoda, że Zbychu odjechał, tak się nie robi. Dostaniesz zjebkę na Dunajcu:) Jędrek ja bez przerzutki w 2005 roku przejechałem ponad 40 km na krakowskim maratonie. Nie poddawaj się. Wiesiek, napisz na blogu, że ten wyjazd będziesz kiedyś wspominał, że było fajnie mimo serdecznych problemów. A tak swoją drogą to uważej na tę pikawę. Kup sobie pulsometr, naprawdę pomaga. No i się rozpisałem bo kocham przygodę. Do zobaczenia na szlaku.