avatar Ten blog rowerowy prowadzi granicho-bez-4 z miasteczka Paniówki. Mam przejechane 155613.19 kilometrów w tym 15913.86 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.71 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy granicho-bez-4.bikestats.pl

• Sprzęt unibike viper

w krainie miodem i mlekiem płynącej

Niedziela, 24 października 2010 · dodano: 24.10.2010 | Komentarze 0

Dobrodzień, Olesno, Lubliniec na rozładzie. Prawie listopad, a my najdłuższy tegoroczny wyjazd zaliczamy. Co do tej pory robiliśmy? Ciekawe ile Mazin zaliczy, bo pewnie jeszcze jedzie. Dziś przyszło nam z Wieskiem zmierzyć się z czterema kolarkami. Daliśmy radę, chociaż ostatnie 5 km było wyjątkowo trudne, nawet leżałem pod drzewem. Zwłaszcza gdy na trasie zalicza się tylko piwko na sępa. Okazja do stawiania była zacna, E2rd przekroczył kosmiczne 10 000 km. Słowa uznania dla Wioli, jest bardzo mocna. Wspaniały wypad, w przyszłym roku na wiosnę meldujemy się zaś w krainie miodem i mlekiem płynącej. Fotki później, muszę gonić Mazina.