avatar Ten blog rowerowy prowadzi granicho-bez-4 z miasteczka Paniówki. Mam przejechane 155613.19 kilometrów w tym 15913.86 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.71 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy granicho-bez-4.bikestats.pl

• HRmax 178 (103%)
  • Sprzęt author versus

bikemaraton w Krakowie

Niedziela, 1 sierpnia 2010 · dodano: 01.08.2010 | Komentarze 1

Jedyny w tym roku bukemaraton. Wystartowałem z ostatniego sektora. Puls na starcie 125, na Błoniach ponad 150, a przy wspinaczce pod Kopiec Kościuszki dobijał do 175. Planowałem przez pierwszą godzinę nie przekraczać 160. Nie udało się. Spora nadwaga, mało jazdy w terenie, ciężki rower, więc cel był trochę nad wyrost: setka na giga. Udało się bo 78 miejsce na 91 śmiałków. Wielu bikerom chyba przeszkodzł limit wjazdu na drugą pętlę. W kategorii M4 niestety ostatni, ale tylko o dwie pozycje gorzej niż w zeszłorocznej apokalipsie. Niestety nie udało się wygrać z wiol18a. Dziewczyna zrobiła duży postęp, w końcu wiceliderka w generalce. Zbychu dzięki za doping i wsparcie na trasie. Nasza współpraca była perfekcyjna, dzięki satelitarnym łączom byłem na bieżąco i wiedziałem ile tracę do Wioli. Więcej w tym roku maratonów nie jadę. Nowy rower i kategoria M5 to będzie jazda.