avatar Ten blog rowerowy prowadzi granicho-bez-4 z miasteczka Paniówki. Mam przejechane 155613.19 kilometrów w tym 15913.86 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.71 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy granicho-bez-4.bikestats.pl

• Sprzęt author versus

po Kaszubach z megaFlashem.

Środa, 30 czerwca 2010 · dodano: 05.07.2010 | Komentarze 1

Warto było aż 80 km jechać do Kartuz. Najpierw z dziewczynami kilkanaście kilometrów dookoła jeziorka. Potem powrót do Kartuz, po drodze zerwanie łańcucha i jego skrót. Wreszcie długo oczekiwane spotkanie z Tomkiem. To była jazda, aż 900 m przewyższeń po wspaniałych Kaszubach. Zaliczyłem najwyższy szczyt niziny europejskiej, najwyżej położony asfalt Pomorza. Dotarliśmy aż do Szymbarku, ale na dom do góry nogami i najdłuższą deskę zabrakło czasu. Za to byłem świadkiem drugiego tegorocznego piwka Tomka. Wiele porozmawialiśmy o rowerach, o bikestacie. No i te megadystanse Tomka. Moje dwie jazdy powyżej 300 km przy rekordowych 700km Tomka. Najzabawniejsza była tajemnica, z której zwierzył się Irce. Podczas wczasów na Cyprze pojechał na 200, a przez nieuwagę wyszło prawie 400 km. Tak trzymaj Tomek, dzięki za wspólną jazdę. Myślę, że w przyszłym roku znowu:)