avatar Ten blog rowerowy prowadzi granicho-bez-4 z miasteczka Paniówki. Mam przejechane 155613.19 kilometrów w tym 15913.86 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.71 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy granicho-bez-4.bikestats.pl

Do zamku na lody cocacolowe.

Sobota, 26 maja 2007 · dodano: 26.05.2007 | Komentarze 2

Do zamku na lody cocacolowe. Dobrze mieć tako kamratka. Coś ostatnio woli na rurce bo strasznie nogi bolą. Nie myślcie, że aż 33 km strzymała. Wcześniej bawiłem się za kuriera prezesowej. Rutynowa wymiana witamin między dealerami. No i tyle kręcenia na dziś. Wieczorem z Edą i Głównym Maklerem żegnamy emeryta Ryśka wędkarza, który nawet kije moczył w Renie. A jutro święto, po raz dziesiąty z rzędu rowerem do Piekar. Panie nie odpuszczają: Irce, Marzenie i Baśce nie straszne upały.

Kategoria rodzinny wyjazd

slavo | 21:09 sobota, 26 maja 2007 | linkuj zazdroszczę ci takiej towarzyszki w podróży, na te lody to już bym wyłożył
Terrago44 | 17:03 sobota, 26 maja 2007 | linkuj Pozdrawiam serdecznie . Życzę dla Wszystkich na jutrzejszą pielgrzymkę *** Szczęść Boże *** , może się gdzieś po drodze spotkamy . Ja wyruszam ze szwagrem dosyć wcześnie . Akcję "ZAWOJA" Leonie już częściowo z Gospodarzami na miejscu poruszyłem w czasie swojego pobytu . Musimy pewne szczegóły jeszcze ustalić i będę dzwonił do Pani Ewy z konkretami . Myślę że wszystko się ułoży należycie .

P.S. Przesympatyczną Małą Bikerkę też pozdrawiamy rodzinnie i oczywiście WAS WSZYSTKICH .Jakbyśmy się jutro w Piekarach nie spotkali , to o 15 . 00 na Zameczku mam zamiar się pojawić , prosto z Piekar .