avatar Ten blog rowerowy prowadzi granicho-bez-4 z miasteczka Paniówki. Mam przejechane 155613.19 kilometrów w tym 15913.86 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.71 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy granicho-bez-4.bikestats.pl

• Sprzęt unibike viper

Leonteam w Jurze

Sobota, 14 listopada 2009 · dodano: 14.11.2009 | Komentarze 3

Rabsztyn, Smoleń, Podzamcze, Morsko, Bobolice i Mirów.

Przy wspaniałej słonecznej pogodzie w prawie podstawowym składzie zaliczyliśmy dziś sześć zamków. Start i meta w Olkuszu. Mieliśmy w niedzielę jechać, ale wczorajsza prognoza pogody na ICM skłoniła nas do zmiany terminu. Działo się, oj działo. "O matko i córko" jeden wołał gdy już nie mógł. Pośpiech, pośpiech bo dzień krótki, tylko jeden browar i bez papu. Wszystko w gangu. Szkoda, że nie dojechaliśmy do Olsztyna bo to był mój cej wyjazdu. Chciałem dojechać tak jak w 2004 roku drogą od Janowa. Zdjęcia wspaniałe, niestety cannon tym razem po upadku odmówił posłuszeństwa. Obiektyw zmasakrowany. Koledzy byli ździwieni co z nim zrobiłem. Po prostu zbędne tajle ap i na przód:) Po prawie sześcu godzinach i 85 kilometrach dotarliśmy do ostatniego zamku w Mirowie. Powrót do Olkusza w ciemnościach od Ogrodzieńca. Było wspaniale, niech żyje przygoda.

wszystkie fotki tutaj

waga: 82 kg czyli 3 kilo do granicy przyzwoitości.