avatar Ten blog rowerowy prowadzi granicho-bez-4 z miasteczka Paniówki. Mam przejechane 155577.99 kilometrów w tym 15913.86 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.71 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy granicho-bez-4.bikestats.pl

• Sprzęt unibike viper

uphill na Równicę

Sobota, 26 września 2009 · dodano: 26.09.2009 | Komentarze 1

Jako kibic i fotoreporter na corocznych zawodach kolarskich pod Równicą. Dystans 5600 m z przewyższeniem 430 m. Hehe, byłem dziś dwa razy u góry. Nastawialiśmy się dziś na pudło. Niestety Zbyszek znów czwarty ze stratą jednej sekundy do trzeciego i pięciu do drugiego. W kategorii M4 wygrał Semer z przewagą ponad 40 sekund. Po zawodach razem z Jankiem pojechaliśmy do Wisły pod skocznię. Pogoda wspaniała, wyjątkowa. A teraz do Pyrzowic po moje Panie. Ponoć mam je szukać wśród murzynek.

Kategoria wyjazd Leonteamu

johanbiker- | 18:15 sobota, 26 września 2009 | linkuj Jeszcze raz gratki dla Zbycha!Do trzech razy sztuka ,mogę się zalozyć ze za rok bedzie pudlo.Faktycznie piekny dzionek i fajne kolarskie klimaty,no i fajny pomysl by pojechac do Wisly.dla mnie to był naprawde piękny rowerowy dzionek z prawdziwymi fanami rowerowanie(pozdrowienia dla gości ze stolika 59,jak sobie przypomne te hasła typu 'oj jak mnie kluje w klacie,albo-nic nie słyszałem bo slyszalem jak walenie mego serca zagluszalo wszystko"To milo sie na sercu robi bo my oldboje umiemy sie cieszyc z tego co robimy i przy okazji dobrze sie bawić.Pozdro!