avatar Ten blog rowerowy prowadzi granicho-bez-4 z miasteczka Paniówki. Mam przejechane 155613.19 kilometrów w tym 15913.86 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.71 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy granicho-bez-4.bikestats.pl

• Sprzęt unibike viper

warunek osiągnięcia sukcesu

Poniedziałek, 29 czerwca 2009 · dodano: 29.06.2009 | Komentarze 0

Nie da się ukryć, że podczas dzisiejszej przechadzki moje myśli nadal krążyły po trasie BM. Trochę żal tych paru minut do miejsca tuż za pudłem. Gdybym wiedział kilka kilometrów przed metą, że trzy minuty szybciej to ósme miejsce. Na pewno straciłem na kilku telefonach z trasy do żonki, córek i Mazina. Wczoraj przekonałem jakie znaczenie mają opony i boczne trzymanie. Ile bym dał, żeby zobaczyć w najtrudniejszych odcinkach popisy Czarnoty, Kuleja, Ostrowskiego, Brzózki, Dudkiewicza, Stawickiego.... Wiele można by się było nauczyć.
A moja partnerka życiowa na to: "żeby osiągnąć sukces doceń to co osiągnąłeś w życiu i na trasach maratonów"
Wszystko wskazuje, że w Poznaniu wystartuje na rowerze koleżanki z pętli. Przypuszczam, że to cudo z Niderlandów waży o wiele mniej niż mój odchudzony.