avatar Ten blog rowerowy prowadzi granicho-bez-4 z miasteczka Paniówki. Mam przejechane 155577.99 kilometrów w tym 15913.86 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.71 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy granicho-bez-4.bikestats.pl

• HRmax 150
  • HRavg 119
  • Sprzęt merida race lite

Przełęcz Salmopolska 934 mnpm

Poniedziałek, 26 maja 2014 · dodano: 26.05.2014 | Komentarze 0

... mimo przeciwności losu zdobyta bo w towarzystwie twardzieli. Daliśmy radę, nie zraził nas nawet zerwany łańcuch. Wcale, a wcale podczas pchania Krzycha avgspeed nie spadał. Gdybyśmy zrezygnowali ze sesji fotograficznej w Ustronie nie dopadła by nas ulewa z gradobiciem i ponad godzinę wymuszonego postoju w Wiślie Jaworniku. Sam wjazd na Salmopol bajeczny, pierwszy raz na kolarce. Szybkie lody i zjazd do Wisły zanim sucho. Od Ustronia po Pawłowice zalana Wiślanka była nasza. Uwierzyłem w siebie, że można iść w trupa. Edek z Krzychem mruczeli, że to co robimy to zwykle zajeżdżanie organizmu. Moim dzisiejszym głównym celem było poprawienie rekordowego majowego dystansu z roku 2006 czyli 216 km. Kilka kilometrów od domu pierwsza pana, dwa kilometry szarpanej jazdy i w końcu telefon do przyjaciela za transportem. Po cotygodniowych emeryckich zakupach w Auchanie wymiana dętki dokrętka przed północą po dk44. Ja nie odpuszczam, a pogoda mi się podobała:)