avatar Ten blog rowerowy prowadzi granicho-bez-4 z miasteczka Paniówki. Mam przejechane 155613.19 kilometrów w tym 15913.86 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.71 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy granicho-bez-4.bikestats.pl

• HRmax 174
  • HRavg 165
  • Sprzęt merida race lite

czasówka w Orzeszu

Sobota, 26 kwietnia 2014 · dodano: 26.04.2014 | Komentarze 6

Pierwsza moja czasówka. Generalnie wiocha bo na rowerze ze szprychami, pedały mtb, brak podpórek, a na dodatek ani przez chwilę nie trzymałem dziołchy za rogi. Wynik ocencie sami. Marzeniem była średnia w okolicach 35 km/h i czas około 33 minut. Adrenalina od pierwszych metrów, sam byłem zdziwiony, że tak szybko jadę od początku. Na drugim nawrocie (7 km do mety) miałem czas 18 minut. Jyż wtedy wiedziałem, że nie zawiodę Sławka i pojadę poniżej 30 minut. Program nie potrafi obliczyć avgspeed. Miałem czas 0:29:42 i średnią prędkość 38 km/h.

Czasówka w orzeszu
Czasówka w orzeszu © granichobez4

Kategoria zawody sportowe

granicho-bez-4
| 08:30 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj Szkoda, że Ciebie nie było. Miałbym punkt odniesienia. Warunki na czasówce były idealne. Wiesz, że mnie to wciąga, ale tylko czasówki. Boję się ścisku w peletonie i upadku. Śpiewaj gdzie blisko coś robią na czas.
e2rd
| 08:24 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj Świetny wynik,zdecydowanie! A rywalizacja wciąga, i staje się nałogiem. A kiedy następny występ?
granicho-bez-4
| 18:30 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj Jestem w siódmym niebie. Oczywiście, że analizowałem, każdy przejazd przez rondo to sekunda, każdy nawrót to dwie sekundy. Mogłem więcej z siebie dać na trasie, ale wystraszyłem się, że pędzę ze średnią prawie 38 km/h. Jeszcze zostało trochę do pulsu 170:) Podpórki kupię i będę kręcił po pętli aż wyjdzie:)
johanbiker
| 17:33 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj Gratuluję ,to naprawdę dobry wynik jak na nowicjusza.Jak pościgasz się z pięć lat to będziesz wiedział że nie można sobie pozwolić na chwilę relaksu.Wiem jaki byłem wkurzony jak przegrywałem o 4 sekundy w mtb ,bo akurat łańcuch mi nie wszedł na odpowiedni tryb.A co dopiero na szosie,to jest jak F1.Ciekawe czy analizowałeś swoją jazdę ,Trzeba wyciągnąć wnioski na przyszłość .Jazda na czas to ty i trasa ,tu nie ma usprawiedliwienia .Ale kapitalnie każdy zawodnik wie gdzie dał ciała.Pozdro!
granicho-bez-4
| 22:18 sobota, 26 kwietnia 2014 | linkuj http://www.roadmaraton.pl/wyniki/wyniki_orzesze_26042014_open.pdf
Andzio
| 21:05 sobota, 26 kwietnia 2014 | linkuj Dobry wynik biorąc pod uwagę pogodę i poziom ja zawaliłem na skrzyżowaniu w Zgoń-u o mało nie zawróciłem.
Całe szczęście że w porę mnie opamiętali.