avatar Ten blog rowerowy prowadzi granicho-bez-4 z miasteczka Paniówki. Mam przejechane 155613.19 kilometrów w tym 15913.86 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.71 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy granicho-bez-4.bikestats.pl

Komentarze 1

Start w bikemaratonie w Krakowie.
dystans giga: 82 km 4:34 i avg ponad 18km/h.
Było wspaniale bo rodzinnie. Dopingowały nas: żonki, córeczki, kamratki i nawet teściowa. Dobry wynik zawdzięczam rozłożeniu sił. Doświadczenie z poprzednich maratonów procentuje. Tym razem nie rzuciłem się jak inni i zamiast 23 km/h tylko 20 po pierwszej godzinie. Nagroda przyszła po wjeździe na pętlę giga. Udało mi się na 40 km wyprzedzić ponad 30 bikerów. Na samych Błoniach aż sześciu. Przed startem beblałem, że moim marzeniem jest uwiesić się dobrej bikerce z ładnymi pośladkami i wysoką kadencją. No i stało się, może 30 km przed metą poznałem Krysię z Lajkoników. Wspaniale nam się jechało, było dużo uśmiechów. Krysia, dziękuję, za magnez. Warto nadmienić, że była jedyną która mnie wyprzedziła na drugiej pętli. Szkoda, że Zbychu jednak nie pojechał na mini. Pewne pudło, bo czas jaki osiągnął zapowiadał nawet walkę o pierwsze miejsce w kategorii. Posumowująć mój start to mam rezerwy: brak butów spd, 10 kg nadwagi, cięężki rower, stresująca praca no regularność w obowiązkach małżeńskich. Andju pojechałeś wspaniale, ale niestety zabrakło Ci 10 minut do nagrody głównej, czyli Boolsa. Na A4 zgubiłem numer startowy, czyli koniec z tegorocznymi maratonami, chyba, że... Za dwa tygodnie zamiast Zawoi wjazd na Kral'ovą Holę:)